11. 2. 2013

Oatmeal Cookies

V sobotu jsem teda vyzkoušela ty ovesny placky nebo možná bych řekla i takové sušenky. Myslím že se mi povedly,teda některé jsem trošku spálila ale malinko :D Na talíři jsem je trochu přecukrovala,omylem ( :D :D ) . Byly fakt hodně dobré,budu je dělat určitě častěji,protože nepotřebujete na to hodně věcí,takže je to i levné a je to opravdu zachvilku a po třech jsem byla celkem sytá.


Na jednom je i kakao,takhle jsem ho opravdu nespálila

 
Večer v sobotu dávali na nově film NA SV. VALENTÝNA (Valentine's day). Film jsem nikdy neviděla,vůbec jsem nevěděla co od toho mám očekávat,ani jsem si neplánovala že na to budu koukat ale nic jiného nedávali. No a ? Film se mi šíleně líbil,už jenom to obsazení mě šílene překvapilo ( Ashton Kutcher ♥ , Taylor Lautner ♥ , Taylor Swift , Jenifer Garner,Jessica Biel,Jessica Alba,Eric Dane............... ) . Momentálně si ho stahuju a plánuju že se na něj znovu podívám. Takže až se budete chtít na něco kouknout a ještě jste to neviděli tak se určitě kouknětě:)


 



 

Žádné komentáře:

Okomentovat