11. 3. 2013

NOH8

Prohlížela jsem si na youtube různá videa Demi a Sel a přivedlo mě to k videím Jeleny a i k těm nenávistným. Celkem jsem se u toho zamyslela. Protože každá celebrita je pořád jenom obyčejný člověk s citama a když se zvedne obrovská vlna kritiky tak to toho člověk taky zasáhne,může to být úplně kdokoliv. Ja tím momentální myslím Selenu G.
575541_467912713257657_2044347658_n_large484517_429411917109214_1332563440_n_large

Když začala chodim s Jusem tak se plno belieberu proti ni spolčilo . Ale kvůli čemu? Kvůli tome že se mají rádi? O můj bože. Já tohle prostě nepochopim . Já Sel obdivuju,vždycky jsem ji obdivovala .. miluju ji jako herečku,zpěvačku i jako člověka,taky jsem belieber a tim pádem byla pro mě Jelena uplně perfektní pár a i kdybych selenator nebyla nebo ji neměla ráda tak by mi bylo uplně jedno s kym Jus je! Hlavně že je štastnej on ne? Proto nechápu ty "beliebery" kteři k smrti Selenu nenávidi. Kdyby byli beliebři tak by mu to přáli.
9e1cdc78560611e2800122000a1fbf61_7_largeTumblr_ln20mafpxw1qim8q9o1_500_large
314527_406935159387314_681588265_n_largeTumblr_lxlra78ozh1qfup9h_large
Kdybych ja byla slavná a tohle se mi stalo tak myslím že bych to psychicky nejspíš nezvládla,protože čeho je moc toho je přilíš. Když si jednoho dne sednete k počítači,přihlásíte se třeba na twitter a v trendech vidite #WeHateSelena #SelenaMustDie #SelenaIsBitch,třičtvrtě belieberu si změní jmeno na twitteru na WEHATESELENA,založi se stovky kanálu na yt s názvem SELENAMUSTDIE,píšou jí že jestli Juse nenechá tak ji zabijou .. co by jste udělali? Usmáli by jste se,řekli by jste si že vám je to úplně jedno a neřešili? Já myslim že to snad ani nejde.Lidi co tohle píšou si asi myslí že když je někdo hvězda tak je na tohle uplně zvýklý a je mu to uplně jedno ale opak je pravdou,nesou to úplně stejně jako obyčejný člověk! Uplně to samé bylo i s Taylor když začala chodit s Harrym.

Já vim že můj blog nikdo nečtě a jelena už je minulost,takže si tenhle můj článek stejně nikdo nepřečte ale mě z toho bylo celkem na nic a chtělo jsem vyjadřit svůj názor,tohle je jediný místo kde si můžu psát skoro co chci a všem to bude úplně jedno.Proto mě napadlo jít s tímhle hned na blog . Budu ráda za každé přečtení a zamyšlení,stejně je to k ničemu .. já s tim níc neudělám a lidi se nezmění.Je mi to celkem líto.
je tohle normální? NENI
Tady je pár videií,tak jestli se někdo nudí a nemá co dělat tak se určitě podívejte .. mně se hodil při ruce kapesník tak nevim jak u vás. Některá videa nejsou o haters.
 

 
Pro někoho článek celkem o ničem ale fakt jsem to potřebovala napsat,protože pro mě to neni o ničem.

1 komentář:

  1. Ahoj Terko všechny videa sem s koukla, je to pěkné a také se mi nezdá co jí píší .Když se mají rádi tak ať to ignorují :) láska je silnější

    OdpovědětVymazat