26. 9. 2013

brushing my hair,do i look perfect?

Mám toho poslední dobou docela hodně takže nemám na blogování moc času ale na menší informativní článek jsem si našla.
Ve škole mám povinný klavír,hudebku a plávání a je divný že jsem z toho víc "vyjukaná" než z nové látky v matice. Neřekla bych o sobě že mám nejhorší fyzičku ale nikdy jsem neměla dobrou výdrž při plávání a to se určitě nezměnilo,takže zaplavat 10 bazénu za 5 minut a 30 sekund pro mně bude docela makačka :D Hudebka mě sice baví ale bohužel zpívat neumím a taky mám dost všech těch not kolem a to samé u klavíru,klavír mě sice baví hodně ... doma mám i své klávesy a zkouším si různé známe skladby podle tutorialu na yt ale jediny co mi děla problém jsou zase ty noty!

Momentálně se na klávesách učim WRECKING BALL od Miley Cyrus a WHO YOU ARE od Jessie J.


Žádné komentáře:

Okomentovat