28. 9. 2013

The X Factor 2013

Konečně je tady! Můj milovaný Americký X Factor! Ani by jste nevěřili jak jsem se na něj těšila ...
Podle mně je to jeden z nejlepších pořadů vůbec,naše české soutěže tomu nesahají ani po kotníky.

No a jako vždy už mám své favority takže tenhle článek budu věnovat vystoupením který se mi libili a tak .

JOSH LEVI - Do tohohle čtrnáctiletého kluka jsem se zamilovala! (btw: na instagramu jsem sdílela fotku se svými třemi favority,samozřejmě tam byl i Josh a jeden z tagů byl "#joshlevi no a Josh fotku viděl a "heartnul" nebo "lajknul" ji !! Už to že je Josh v nejlepší 40 je uplně super a já věřim že se dostane dál,to pak bude něco .. jsem z toho docela ještě mimo :D INSTAGRAM Joshe je "joshleviworld")

CELINE POLENGHI - Strašně moc nádherná holka s neuvěřitelným hlasem,četla jsem že už ji lidé nazývají "malou Beyonce"
AL CALDERON
ELLONA SANTIAGO - Božská ..

CARLOS GUEVARA - Tak u toho jsem si i pobrečela ..

TIM OLSTAD - No u toho skoro taky ..

Žádné komentáře:

Okomentovat