1. 9. 2013

FASHION - BEAUTY GURU part 2

Promyslela jsem to a je tu další část FASHION - BEAUTY GURU. Vybrala jsem další dvě své inspirace. Doufám že je to aspoň trošku zajímavý když momentálně nepřidávám svoje fotky .. ale chci na blogu zapracovat a psát smysluplnější články aby mými čtenáři nebyli pouze kamarádky ze třídy.

ACACIA BRINLEY CLARK - Modelka,herečka,zpěvačka,blogerka a vlogerka. Já bych to snížila pouze na tu vlogerku,blogerku a možná modelku.
Acaciu podle mně zná snad každý kdo vlastní facebook,její fotky se často nacházejí na různých stránkách,profilovkách stránek atd .. Přiznávám že mě se nikdy jako holka nikdy nelíbila ale pak jsem začala koukat na její videa,časem mě začínala bavit a dokonce mi už připadala hezká. Na Cacii se mi ze všeho nejvic líbí její štíhlá a vysoká postava,uklidňuje mě to že je stejně vysoká jak já :D  Miluju její styl oblékání a piercing v nose,který bych taky strašně moc ráda vlastnila ale necejtím se na to.


 






4) MATHILDE HOLCK - Norská blogerka,také jedna z mých nejoblíbenějších.


  




Žádné komentáře:

Okomentovat