31. 8. 2013

FASHION - BEAUTY GURU part 1

Dlouho jsem přemýšlela o čem konečně napíšu článek,jelikož jsem o prázdninách nikde u moře nebyla a fotky z ČR mi moc zajímavé nepřijdou tak moc nemám o čem psát,nakonec mě napadlo že bych mohla napsat článek o mých "beauty a fashion guru". Podle mě má každý z nás někoho kým se inspiruje a mezi mé inspirace patří ..

1) ZENDAYA COLEMAN - Asi největší mojí momentální inspirací je tanečnice a zpěvačka Zendaya. Miluju jeji styl oblékání. Podle mě je to jedna z nejhezčích teen hereček a zpěvaček . Vždy byla také inspirací pro mojí manikůru . Strašně jí obdivuju i v tom jak tancuje,ja jsem už od malička snila že budu tancovat ale můj sen se bohužel nesplnil a ted už je pozdě:(:D




      

2) ERICA MOHN KVAM - Erica je jedna z mých nejoblíběnějších blogerek,vždycky jsem si říkala že je to asi nejhezčí holka na světe a chtěla jsem být strašně moc jako ona . Její pokoj byl inspirací pro ten můj ( přemýšlim že udělám room tour,ikdyž není ještě uplně všechno hotové ).


Aurora Mohn ( auroramohn.blogg.no )
      

Tohle jsou moje asi dvě nějvětší inspirace ale určitě nejsou poslední,budu to muset ještě promyslet a bude část druhá.

Žádné komentáře:

Okomentovat