12. 7. 2013

HOLIDAY 2013

Zdravím,tak jak si užíváte prázdniny? Já abych pravdu řekla si je zatím neužívám ani trošku. Jenom takovéto chození ven do desíti ale žádný pořádný akce ani nic podobného. Na začátku prázdnin jsem mohla jet do campu jako každý rok,ale můj zdravotní stav mi to nedovolil. Ale co se dá dělat,zdraví je důležitější že. Na příští týden ale plánuju s kamarádkou týden na chatě,kde budem chodit k jezeru,blbnout tam ve vesnici,dojdem si do Úštěka na nějaký film v kině,uděláme si trip do Liběšic a tak dálee .. takže se neskutečně těším! :D
Poslední dobou sem si oblíbila práci s mixérem,naházim tam vždycky vše co najdu v lednici a nakonec je to i dobrý :D

No a po prázdninách mě čeká nástup na střední školu.Těším se ale zároveň se hrozně bojim.Bojim se toho jak mě tam vemou nový lidi,učitelé,jak mi půjde učení ... ale snad to bude všechno v pohodě.Prvák prý býva vždy nejhorší a pak už se všechno dá zvládnou. Tak uvidímeeee.))


Také si v poslední dobou dělám často jiné nehty,baví mě to.




 
Moje láska si zase oblíbila růže

 Tak si užívejte prázdniny jak nejvíc to jde a dávejte na sebe pozor! Nevím kdy zas napíši článek takže se ozvu až budu mít čas.Give your heαrt α breαk ∞. | via Facebook
For ever young. | via Facebook

Žádné komentáře:

Okomentovat